FIKRism

Thursday, February 11, 2010

Tareekh aur Nisabi Kutub-View

TAREEKH AUR NISABI KUTUB
DR. MUBARK ALI
2003


Comments:

Is Kitab Ka Asal Roe Sukhn Ye Hy Ke Tareekh Ko Hamesha Mukhtalf Qaum Aur Firqon Ne Apne Mafad Ke Khatir Barha Kar Ya Ghatha Kar Pesh Kiya, Phr Is Ko Nisaab Main Shamil Kar Kar Talib-E-Ilm Aur Nayi Nasal Ko Hamesha Galat Persepective Dikhaya Gaya, Jis Ki Waja Se Her Ane Wali Nayi Nasal Ne Galat Tarekh Parhi, Galat Parkha Aur Us Se Galat Nateeje Akhaz Kiye, Jis Ki Waja Se Log Muta’assib, Firqewariyat, Zaat Paat, Rang Nasal, Main Parwan Charhte Gaye.

Haqeeat ye hy ke ILM hamesha Mazhab, Ryasat, Qaum aur Mukhtalif Groohon ke haathon Muqeed raha hy, jis main Tareekh bara ehm kirdar ada krti hy, kion k Tareekh ke zariye aqwaam apne jabr, zulm, tasallut ka SAHIH jawaz talash karti hyn, bulke bana dalti hyn! Aur doosron per us zulm ko unhien ke liye mufeed qarar deti hyn—us main se kitna mufeed hy aur kitna gair-mufeed, is chez ko parakhne k lye to dobara tareekh ko sahih tanazir se dekhne ki zaroorat paregi!

۔۔ تاریخ کو بلکہ ہر علم کو نیوٹرل، سیکولر، آزاد، غیرمتعصب، بنانے کے لیے ضروری ہے کہ سب سے پہلے انسانوں کے دماغ کو آزاد کر دیا جائے۔ پر اس خوبی کو پیدا کرنا یا پیدا ہونا ہر انسان کے بس کی بات نہیں ہے! ہر انسان کسی نہ کسی تہذیب، ثقافت، زبان، نسل، مذہب، زمین، سے وابستہ ہوتا ہے، پلس میں مختلف ذرائع علومات ہر انسان کو اپنی ان خصوصیات پر فخر کرنے کی ترویج دیتے ہیں۔ پھر انسان کے لیے یہ مشکل ہے کہ اپنی ان "انفرادی خصوصیات" کو ہٹا کر "عام" صف میں کھڑا کرے، جب کہ ہر انسان سائیکی طور پر اپنے آپ کو سب سے پہلے عام میں سے خاص بنان چاہتا ہے، اپنی ایک مخصوص شناخت واضح کر کرنا چاہتا ہے۔
پر یہ مسئلہ بہت آسانی سے حل ہوسکتا ہے اگرانسان سے کہا جائے کے تمہے اپنی "مخصوصیات" سے انکار کرنے کو نہیں کہا جا رہا صرف اتنا کہا جارہا ہے کہ حقیقت کو اپنی صحیح شکل میں قبول کرو۔ تو صرف اس بات کو بروئے کار لانے پر چیزیں کافی حد تک حل ہوسکتی ہیں۔
یعنی سب سے پہلے حقیقت کو صحیح شکل میں قبول کرنا ہے چاہے وہ میرے خلاف ئی کیوں نہ ہو!

حالانکہ وقت گزرنے کے ساتھہ ساتھہ روشن فکری اور تنگ نظری دونوں ہی اپنی جگہ پر پروان چڑھ رہی ہیں۔

۔۔۔ ابڑو

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...