.
1. Ye Ke Tareekh Apne Ap Ko Dohrati hy!
.
My Comments and Critics:
.
Ye baat durust hy ke Tareekh Apne Ap ko NAHIEN Dhurati.
Zamana Khate Mustaqim per chal raha hy, jis ki ek ibtida thi jis ki ek inteha hy. [ye baat Islam ke Hisab se bhi hy aur Aaj ke Science ke Hisaab se bhi, ke Kainat tezi se phel rahi hy aur ek din ye Big Crunch se ya dheemi dheemi hokar, ya kisi aur waja se Khatam hojayegi]
Zamane me ek jesi cheezen hoti rehti hyn, unko dekh kr ye kehna k tarikh apne ap ko dhurati hy, bewaqufi hy.
Tarikh apne ap ko nahi dhurati bulke wo Hum hyn jo mukhtalif afa'al me jan bojh kr mamasilat peda kr kr unhe Dhurane ka nam dete hyn!
Han insan peda hote hyn, insan marte hyn aur dusre insan janam lete hyn, qaumen peda hoti hyn, qaumen mar jati hyn, aur unhi ki sar zamin per hi dusri qaumen janam leti hyn! Agr is chez ko 'Circle me Ghoomna' kaha jaye to phr hamen Aflatoon ki us theory ko pakarna parega k Hum Daire me to Ghoom Rahe Hyn per ye Daira Seerhi ki tarah Chakr lagata hua Ooper ki janib barh raha hy aur Hm Chakr laga laga kr Irtiqa k Marahal se guzr rahe hyn.
Aksar Filasfa k Falsafe Qiyas per mushtamil hyn. Ksi ne 'Life' ko ek Cycle me chalta hua dkh kr ye Qiyas kr liya k Zaman o Makan bhi Cycle me gardish krte hyn. Zindagi ki Gardish ka Attalaq Gair Zindagi per kiya aur ye nateeja akhaz kiya k Tareekh Apne Ap Ko Dohrati Hy!
.
Ek Jese Waqeat Ko 2 Bar Hone ka mtlb Tareekh ka Dohrana Nahien!!!
۔
Ek din Kainat khatam hojayegi aur phir uske baad kya Kuch Na Bachega Ya Koi aur Kainat Bane gee!? Ye bat kehna hamare liye to na-mumkin hy k is Khaatme k bad kya ek Nayi Kainat wujood me ayegi! Ya ye waqai me Ultimate Khaatma hoga. Ager nayi Kainat bani b to us k liye Naya Matter lana parega! Ek naya Big Bang! Ek Nayi Chingari jalani paregi . . . Aur yakinan us Chingari ko jalane k liye KISI TAQAT ka hona Lazmi hy. Chingaar LAGANE WALA bhi hona chahiye Warna hum apne Kainat k usoolon ko made nazar rakhte hue jante hyn k Koi Chez ‘adam se wujood me nahi ati (Adam se wjood main ati hy!), aur Her Sabab ka ek Musabbab hota hy!
[wse Nayee Kainat ke mutliq hamare pas ek Zabardast Hadees aa chuki jise yahan naqal kiya ja raha hy:
میرے والد رضی اللھ عنہ نے ہم سے روایت بیان کی، کہا: سعد ابن عبداللھ نے ہم سے روایت بیان کی، کہا: محمد ابن عیسیٰ نے حسن ابن محبوب کے ذریعہ ہم سے روایت بیان کی، اس نے عَمرو ابن شمرسے، اس نے جابرابن یزید سے نقل کیا کہ میں نے امام باقر(ع) سے اللھ عزوجل کے اس قول افعیینا بالخلق الأول بل ہم فی لبس من خلق جدید۔ کیا ہم پہلی مرتبہ کے پیدا کرنے سے تھک گئے ہیں؟ یہ اور بات ہے کہ وہ پہلی ہی مرتبہ کی پیدائش کے بارے میں شک میں ہیں۔ (سورۃ ق ۔ آیت ۱۵) کے متعلق سوال کیا تو آپ نے فرمایا: اے جابر، اس کی تاویل یہ ہے کہ جب اللھ عزوجل اس خلقت اور اس عالَم کو فنا کردے گا اور جنتی لوگوں کو جنت میں اور جہتمیوں کو جہنم میں سکونت فراہم کردے گا تو اللھ عزوجل اس کے علاوہ کسی دوسرے عالَم کو نئے سرے سے بنائے گا (ایک نسخہ میں ہے ایجاد کرے گا) اور بغیر کسی نَر اور مادَہ کے ایک مخلوق کو نئے سرے سے بنائے گا جو اس کی عبادت کرے گی اور اس کی وحدانیت کو بیان کرے گی۔ نیز وہ اس مخلوق کے لئے اس زمین سے ہٹ کر ایک دوسری زمین خلق کرے گا جو اُن کا بار اُٹھائے گی اور اس آسمان کے علاوہ کوئی دوسرا آسمان خلق کرے گا جو ان پر سایہ فگن ہوگا۔
شاید تم یہ سمجھتے ہو کہ اللّٰھ عزوجل نے صرف اسی ایک جہاں کو خلق کیا ہے اور تم یہ (بھی) سمجھتے ہو کہ اللھ عزوجل نے تم لوگوں کع علاوہ دوسرے کوئی بندے پیدا نہیں کیے۔
ہاں، بخدا اللھ تبارک و تعالٰی نے دس لاکھ جہاں خلق کیے اور دس لاکھ آدم (بھی) کہ تم ان میں کے آخری جہاں میں اور آخری آدمیوں میں سے ہو۔
خصال۔ شیخ صدوق۔ باب۔۲۳۔ حدیث۔ ۲۰
شاید تم یہ سمجھتے ہو کہ اللّٰھ عزوجل نے صرف اسی ایک جہاں کو خلق کیا ہے اور تم یہ (بھی) سمجھتے ہو کہ اللھ عزوجل نے تم لوگوں کع علاوہ دوسرے کوئی بندے پیدا نہیں کیے۔
ہاں، بخدا اللھ تبارک و تعالٰی نے دس لاکھ جہاں خلق کیے اور دس لاکھ آدم (بھی) کہ تم ان میں کے آخری جہاں میں اور آخری آدمیوں میں سے ہو۔
خصال۔ شیخ صدوق۔ باب۔۲۳۔ حدیث۔ ۲۰
[this matter was originally written on July 23 2010]
No comments:
Post a Comment